onsdag 21 april 2010

Hur ska jag hinna?

Denna veckan blir nog inte alls som jag planerade!

Förra veckan då jag bestämde mig för att ha mitt väldigt försenade födelsedagskalas, såg allt lugnt ut.
Sen har allt plötsligt tagit en annan vändning.
Stress, stress, stress!

I går var jag på en inplanerad 3-rätters med vinprovning med vänner.
Vi hade trevligt, drack gott vin och fick fantastisk mat.


Det här vinet, var helt klart bäst till oxfilén!


För de som drack "kaffe" fanns det några styrkor att välja mellan!


I kväll har jag gjort ändringar i nästan 4 timmar efter jobbet, så kvällen i morgon ska bli fri.
Måste handla efter jobbet, och förbereda lite till det stora taburaset på torsdag.

Sen är det ändringar på fredag kväll igen.
Hinner inte något i helgen, eftersom mammas moster fyller 90 år.
Måster nog hjälpa mamsen lite på lördag, innan tvättstugan.
På söndag blir det nog full fart, det kommer över 40 personer.
Känner på mig att min plats blir i servisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar