lördag 13 februari 2010

Frosseri


När man tänker på ordet "Frosseri", går tankarna oftast till mat.
Men man kan inte säga, att det är så viktigt i mitt liv.
Visst uppskattar jag en vällagad måltid, men jag lider inte av att äta knäckebröd varje dag.

Men jag har en last, som man nog kan likna vid "Frosseri".

Jag är svag för vackra, välgjorda skor!
Dessa packade jag upp i veckan, och de kommer pryda min fot i sommar.
Har hittat ett märke som verkligen passar min läst, gjorda i Italien och fantastiskt sköna.
Behövde jag dem?
Både JA och NEJ!
JA, för att de är så vackra.
NEJ, jag har redan sandaler så jag klarar mig.

Skäms nästan för att säga det, men jag har skor från i höstas som  jag inte har använt än. Har dock tagit upp dem ur kartongen ibland, för att beundra skönheten och lukta på skinnet. 

Fler tolkningar på veckans Fredagstema ser ni här!

4 kommentarer:

  1. Det var ett annorlunda sätt att frossa, men lika gott som något annat tycker jag. Och skorna ser väldigt eleganta ut.

    SvaraRadera
  2. Snygga skor. Dom ser ut som ett konstverk på bilden.
    Jag gillar också skor så jag har förståelse för den sortens frosseri.:)

    SvaraRadera
  3. Wow, säger jag!! Gillar din bild mycket, även om högklackat inte är något för mig längre så gillar jag glitter!!!
    Tycker om hela din bloggdesign och bilder. Kommer snart tillbaka! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Haha så jäkla bra och du grymt foto =)

    SvaraRadera