onsdag 10 februari 2010

Trött!




Temat vecka 6.

9 kommentarer:

  1. .... sussar sött!
    Det ska jag också göra nu...
    gääääsp!!!

    SvaraRadera
  2. Där var det en som sover sött! Detsamma ska jag med snart göra!
    Natti natti!
    Ha en bra onsdag!

    SvaraRadera
  3. Ja, där sussar han så gott!
    Jag har en litten björnpojke som gör detsamma fast i en hängmatta ;)...

    Ha en fin onsadg!
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera
  4. Ser mysigt ut :)
    Ha en fin onsdag.
    /Helena

    SvaraRadera
  5. Det där där såg inte helt fel ut, en dag som denna när jag känner mig ovanligt trött :)

    Ha det gott//E-L

    SvaraRadera
  6. Underbart foto på sovande barn.. så fint tolkat och fotat:-)

    SvaraRadera
  7. Det ser väldigt mysigt ut. Barn kan se så avslappande ut i sömnen (:
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Undrar vad han drömmer ... fint foto!

    SvaraRadera
  9. Han ser ut att sova riktigt gott :)
    en mysig bild :D

    SvaraRadera