onsdag 3 mars 2010

Gissa vad!


Fler bidrag på Ordlösonsdag hittar ni här!

11 kommentarer:

  1. Hm, nå´n sorts mojäng att skruva med kanske. Svårt. En störtskön bild är det i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Någon slags nyckel till något... Mycket svår, fantastiskt vacker...

    SvaraRadera
  3. En skön bild med något okänt.
    Men det ska skruvas fast i något.
    Ha en skön onsdag. //Lissen

    SvaraRadera
  4. Det är en vinöppnare helt klart.. fin bild du fått till..:-)

    SvaraRadera
  5. Riktigt snygg bild i sv/vitt gillas skarpt, vad det än är :)

    Ja, visst är det päls från en av mina vovvar, närmare bestämt hennes ögonbryn ;)

    Ha det gott//E-L

    SvaraRadera
  6. Har aldrig sett sådana mojänger. Yrsnyggt fotat är det i alla fall.

    SvaraRadera
  7. Trodde det var någon sorts vingmutter, men tror att Pialotta här ovan har rätt. Vinöppnare får det bli.
    Snyggt foto.

    SvaraRadera
  8. Ingen aning egentligen. Men snygg bild.

    SvaraRadera
  9. Jag tror det är en krustång. Man krusade ju banden till örngott och påslakan förr i tiden.

    SvaraRadera
  10. Oj, den var finurlig... Någon skruvmojäng? Ser ut som en del i något maskineri med kugghjul...

    Din länk via Mr Linky bidde fel. Tänk nästa gång på att lägga in länken direkt till ditt inlägg om OO - INTE till bloggens förstasida. Annars blir det svårt för folk att hitta rätt :)

    SvaraRadera
  11. Ja, men självklart!!! Nui när jag vet vad det är ser jag det ju. Min svärmor hade en krustång.

    Min bild visade en örn bakom buskagen...
    http://malmdamm.bloggplatsen.se/2010/03/04/2630679-oo-vad-var-det/

    SvaraRadera