måndag 1 mars 2010

Rastlös


Jag är rastlös!
Har tillbringat helgen i GBG, och eftersom jag har ett möte här i kl 15 tog jag ledigt på förmiddagen. Tyckte att det var onödigt att köra hem igår kväll, när jag ändå skulle åka upp idag efter middagen.
Nu sitter jag ensam i lägenheten, och vet inte vad jag ska hitta på. Hade tänkt ta en tur på stan, men det blåser och det kommer lite snöblask. Det känns inte så lockande.
Fick ta några bilder på orkidén i fönstret, för att förströ mig.

Jag har faktiskt hunnit med lite jobb vid datorn, så helt lat har jag inte varit, och när jag kommer ner till stan ska jag skicka ett paket med postförskott till en kund.

1 kommentar:

  1. Ofta när man tycker att man inte gjort så mycket så blir man förvånad då man skriver ner det ;-)

    Själv håller jag på att försöka finna igen huset efter helgen, men reparation av vattnet osv.

    Tar det lite pö om pö, är inte helt i topp.

    Kram från mig :-)

    SvaraRadera