onsdag 24 mars 2010

I rörelse!


Fler bidrag på Ordlösonsdag ser ni här!

11 kommentarer:

  1. En gång i tiden kunde jag det där jag också! Jag kan det säkert än för vig är jag...men att ta sig upp sen...det är värre! ;O)

    ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  2. Ojoj det där fixar man nog inte längre,undrar om man skulle ta sej upp i stående igen ;-)
    Ha det bra;-)

    SvaraRadera
  3. Jag säger som den förra kommentaren gjort...
    Hujeda mig vad stel man blir när åldern gör sig påmind.
    En underbar bild på barn i rörelse.

    SvaraRadera
  4. Det där skulle jag inte fixa att göra idag :)
    Härlig bild!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Kommer ihåg hur jag tränade på att stå i brygga. Fast det var läääääääänge sedan nu!
    Ha en skön onsdag.// Lissen

    SvaraRadera
  6. Wow, en vig liten person. Fint fotat:)
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  7. ojoj här var det en som var vig :)
    inte något jag skulle ge mig på att testa nu ;)

    SvaraRadera
  8. Har aldrig kunnat göra en brygga!

    SvaraRadera
  9. Jag önskar verkligen att jag vore så där rörlig och akrobatisk.
    En rolig bild!

    SvaraRadera
  10. Jättehärlig bild på dagens tema! Tänk när man var sådär vig i kroppen...!

    SvaraRadera
  11. Fin bild på ett gammalt bruksföremål.
    Det var väl den enda lyx man kunde kosta på sig i hemmen förr.
    Hel och ren under, ordning i skåpen.
    "Ingen ska kunna hitta nåt när jag vänt näsan i vädret".

    SvaraRadera